Sunday 4 December 2011

Sedih Putus Cinta

Hye . semua ! 


Aku menangis bukan karna aku memerlukanmu . bukan karna aku mahu kau kembali padaku 
tetapi karna aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan 
kau pergi . 

Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar-benar percaya bahawa aku 
boleh hidup tanpamu. Aku akhirnya dapat menerima tragedi cinta kita . Kemudian akau tersenyum
padaku dan merosakkan segala-galanya . Aku tewas dan jatuh cinta sekali lagi padamu !

Soal hati tiada undang-undang . Apatah lagi paksaan . 

Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada 
putus cinta . 

Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum . sambil mendoakan kebahagiaan untuknya 
walaupun kita terpaksa melepaskannya pergi . 

Orang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata . 


Cinta yang tidak berbalas bagaikan layang-layang putus talinya . 

Soal cinta adalah soal hati . Ia juga soal jodoh . 
Manusia hanya merancang tapi Tuhan yg menentukan jodoh kita . 

Cinta tak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama cinta . 

Kahwini orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai diri orang lain . 
Itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cintai tapi tidak menyintai diri kita karna 
adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain . 

Melupakan seseorang yang disayangi amat sukar . 

Cinta akan hidup bersama dengan waktu . apabila waktu itu mati maka matilah cinta itu . 

Jika kita mencintai seseorang . kita akan sentiasa mendoakan walaupun dia tidak berada
di sisi kita . 




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home