Saturday 3 December 2011

Capital A ; Kite Rindu Awakk !!


Hye , semua





Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berpikir cari penggantimu
Saat kau jauh di sana

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

...........................................................................

ngeeeeeee , :D sedap kn kte nyanyi ? alololow , mstilakn , hahah *perasan jap !
kayyy ! ary nih , aku terlalu bosan !
Bile aku nyanyi atau dengar lagu nih kan , aku teringat kat syg aku tuhhhhh . 
ohhhhnnooooo . aku rindu gile kat kauuu syg . :'(
Hanya Dia je la yg tau betapa rindunye aku kat kauuu syg , 
Bile kite boley jumpa syg . 
Bby rindu gile kat kauu syg . 
Kenapa kau kena g Kedah lama2 sngt . 
kalo tak boley kite jumpa kn . kn . 
dpat jumpa sekejap pon jadi lah , 
Hmm , harap sngt yg syg shat tau . takmo la saket2 . 
Kite jaoh ngn syg , kalo dkat boleh kite jdi nurse syg .
Alololololo . rindunye kat syg !
hmm , now kte da jarang texting kan ?
k nevermind . kite tak kesah sbb syg selalu cll kte kn . kn >.<
Tpy kite harap , syg pon rindu kat kite macam mana kite rindu kat syg nehhhh . 
Tpi semenjak kite jaoh nih , syg da makin romantik la !
kte ske . kte ske . hehehehe . 
For my syg ; A_ z_ T ...  ILYSM ! 
You're always be mine . I Hope it ? And you're only one boy in myheart <3 I Hope it , 
kbyeeeeeeeee . 






0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home